LUXE SPIEGELS | THEBALUX

ALGEMENE INFORMATIE PRIJZEN LEVERTIJD GARANTIE LEVERING RECLAMATIES BIJ PLAATSING IN NIS RECLAMATIES Wijzigingen met betrekking tot modellen voorbehouden. Drukfouten worden uitdrukkelijk voorbehouden. Met deze prijslijst zijn alle voorafgaande prijs-en typelijsten vervallen. Wij behouden ons het recht voor de technische kenmerken, afmetingen en prijzen van onze producten zonder vooraf- gaande kennisgeving te wijzigen. Al onze verkopen ges- chieden op grond van verkoop-, leverings- en betalingsvoor- waarden gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Zutphen, onder no. 08066841. De prijzen zijn adviesprijzen in Euro’s en inclusief BTW tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Onze collectie luxueuze spiegels kunnen geleverd worden binnen 3 weken. Een uitzondering wordt gemaakt voor de spiegels op maat, die binnen 4-6 weken worden geleverd. Onze binnendienst staat graag voor u klaar met vragen om¬trent actuele levertijden. 1. Alle leveringen worden franco geleverd, tenzij punt 2, 3 of 4 van toepassing is. In producten kunnen minimale maattoleranties zitten. Mochten producten in een nis geplaatst worden, dan het advies om de nis te maken op basis van het geleverde product. Een nis maken voordat het product geleverd is kan er voor zorgen dat het uiteindelijke product niet past. 1. Zichtbare (transport)schades dienen direct op het moment van levering gereclameerd te worden, zowel bij de vervoerder als bij Thebalux. Verdekte (transport) schades dienen binnen 15 dagen na levering te worden gereclameerd bij Thebalux. Indien (transport)schades gemeld worden buiten deze reclamatietermijn is The- balux niet verplicht tot het opnieuw leveren onder volledige garantie. 2. Ieder beroep op verrekening wordt uitgesloten. 3. Zaken kunnen door opdrachtgever slechts worden gere- tourneerd, nadat Thebalux B.V. zich daarmee schriftelijk akkoord heeft verklaard. Indien een retourzending plaatsvindt, waarmee Thebalux B.V. zich niet schriftelijk akkoord heeft verklaard en zij desondanks tot in ont- vangstname overgaat, geschiedt dit steeds voor re- kening en risico van opdrachtgever. Uit het enkel in ontvangst nemen van een retourzending kan geen erkenning van de juistheid van eventuele reclamaties worden afgeleid. 4. Reclamaties dienen altijd schriftelijk te geschieden. In geval van een telefonische melding dient de opdracht- gever de reclamatie onverwijld schriftelijk te bevestigen aan Thebalux B.V. 5. Indien de in het eerste lid van dit artikel vermelde termijn wordt overschreden, vervalt het recht op rec- lamatie. Thebalux B.V. te Zutphen geeft op de door haar geleverde spiegels 2 jaar garantie op productiefouten. Gebruikers- fouten vallen buiten de garantieverplichting. Weervorming/aanslag valt niet onder de garantie omdat dit ontstaat door invloed van buitenaf. Elk artikel wordt grondig gecontroleerd. De geleverde on- derdelen dienen vooraf op zichtbare schade te worden ge- controleerd. Indien een artikel binnen de garantieperiode valt: De materialen worden gratis geleverd voor eventuele repa- raties c.q. vervanging ten gevolge van constructie- of ma- teriaalfouten. Vervanging en reparaties worden uitgevoerd door de handelaar. Tintafwijkingen van herleverde materialen geven geen recht tot claim. Reparaties of vervanging van spiegels of onder- delen geven geen verlenging van de garantietermijn. De klachten dienen uitsluitend schriftelijk aan Thebalux b.v. te Zutphen te worden doorgegeven. Garantieverplichting vervalt bij: — Verkeerd of onvoldoende onderhoud/installatie. — Reparatie of productaanpassing door onbevoegden en indien de koper geen redelijke gelegenheid geeft tot oplossing van de garantieverplichting. Serviceonderdelen worden geleverd en gefactureerd aan de Thebalux dealer. De onderdelen waarop de klacht be- trekking heeft dienen geretourneerd te worden aan The- balux b.v. en indien de klacht gegrond bevonden wordt zal de bijbehorende servicefactuur aan de dealer worden ge- crediteerd. 2. Leveringen worden enkel gedaan indien de ontvanger de levering ontvangt en hiervoor een ontvangstbewijs ondertekent. Indien er geen ontvangstbewijs getekend kan worden dan wordt de levering niet geplaatst. Indien er een afspraak is gemaakt voor levering en de ont- vanger is niet aanwezig dan zullen de kosten voor de 2e levering (€ 45 excl. BTW) berekend worden aan de ontvanger. 3. Rechtstreekse leveringen op consumentadres zijn mo- gelijk. Transporttoeslag hiervoor is € 45 excl. BTW. De transporteur levert enkel af ‘voor de voordeur’. Zij zorgen niet voor montage en plaatsing van de goederen bin- nenshuis. 4. Bij maatwerk spiegels van 180 cm en groter, kunnen afwijkende transport toeslagen berekend worden, dit zal op basis van calculatie afhankelijk van maat en be- stemming plaats vinden. 5. Verpakkingsmaterialen en eventuele pallet(s) blijven achter bij de ontvanger. 6. Indien de overeengekomen levertijd wordt over- schreden heeft de afnemer geen recht op gedeeltelijke of gehele ontbinding van de overeenkomst of ver- goeding van de geleden schade bij de afnemer. 7. Wij behouden ons het recht voor opdrachten op te schorten tot het moment dat de afnemer aan alle voor- gaande verplichtingen heeft voldaan. OVERMACHT EIGENDOMSVOORBEHOUD AANSPRAKELIJKHEID ANNULERING TOEPASSELIJK RECHT EN GESCHILLEN BETALINGEN ENERGIELABELS VERLICHTING RETOUREN BEREIKBAARHEID 1. Onder overmacht wordt verstaan: elke, van onze wil, on- afhankelijke omstandigheid, die nakoming van de over- eenkomst tijdelijk of blijvend verhindert. 2. In het bijzonder geldt als overmacht, voor zover e.e.a. niet al is begrepen in lid 1 van dit artikel, oorlog, oorlogs- gevaar, burgeroorlog, oproer, werkstaking, transport- moeilijkheden, brand en andere ernstige storingen in ons bedrijf of dat van onze leveranciers. 3. In geval van overmacht hebben wij ter keuze het recht de termijn van levering met de duur der overmacht te verlengen of de overeenkomst, voor zover niet uit- gevoerd, te ontbinden, zonder dat wij in welke vorm dan ook gehouden zijn tot voldoening van enige schadever- goeding, behoudens krachtens het bepaalde in artikel 78 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. 1. Na aflevering blijven de geleverde goederen ons ei- gendom tot het moment dat de opdrachtgever aan al zijn verplichtingen, voortvloeiende uit de desbetref- fende overeenkomst, heeft voldaan. 2. De opdrachtgever verplicht zich reeds nu om alsdan zijn volledige medewerking te verlenen, teneinde ons in de gelegenheid te stellen betreffende goederen bij hem terug te halen. 1. Onze aansprakelijkheid is beperkt tot de nakoming van de, in artikel 8 van deze voorwaarden omschreven, ga- rantieverplichting. 2. Behoudens grove schuld aan onze zijde, is alle aansprakelijkheid van ons, zoals voor bedrijfsschade, andere schade en schade als gevolg van aansprakelijk- heid jegens derden, geheel uitgesloten. 3. De afnemer is gehouden ons te vrijwaren respectiev- elijk schadeloos te stellen ter zake van alle aanspraken van derden tot vergoeding van schade, waarvoor de aansprakelijkheid van ons in deze voorwaarden in ver- houding met de afnemer is uitgesloten. 1. Bij annulering van de overeenkomst door de opdracht- gever ten gevolge van welke oorzaak ook, behouden wij het recht nakoming te eisen. 2. Annulering of wijziging van de order kan kosteloos binnen 7 dagen nadat de orderbevestiging is ver- zonden. Indien wij een annulering accepteren na deze 7 dagen, zijn wij gerechtigd aan de opdrachtgever alle tot dan gemaakte kosten in rekening te brengen, alsmede een percentage van 25% van het nettobedrag, dat met de overeenkomst is gemoeid ter zake van winstderving. 3. Annulering of wijziging van de order betreffende Maatwerkspiegels kan enkel binnen 3 dagen na ont- vangst van de orderbevestiging. Na 3 dagen zijn alle ge- maakte kosten voor de opdrachtgever en zullen deze op de normale manier gefactureerd worden. 1. Op alle door ons gesloten overeenkomsten is uit- sluitend het Nederlands recht van toepassing. 2. Alle uit de door ons gesloten overeenkomsten voort- vloeiende geschillen zullen, voor zover krachtens de betreffende wettelijke bepalingen mogelijk, met uitsluiting van iedere andere instantie behoren tot de competentie van de bevoegde rechter van onze plaats van vestiging, dan wel van de plaats van vestiging van de afnemer. Voor afnemers wordt eventueel een kredietverzekering aangevraagd en afgesloten. De hoogte van het verzekerde bedrag is afhankelijk van de geschatte jaaromzet en de toegekende kredietlimiet. De betalingstermijn bedraagt 30 dagen (zie verkoop- en leveringsvoorwaarden) met uitzondering van die afnemers waarvan de kredietwaar- digheid en/of het betalingsbedrag (voor of gedurende de samenwerking) onvoldoende blijkt te zijn. In deze gevallen, leveringen bij vooruitbetaling en/of onder rembours. Bij overschrijding van de betaaltermijn worden orders niet in productie genomen en/of uitgeleverd. Kijk voor alle energielabels van de verlichting op www.the- balux.nl . Retouren worden alleen door Thebalux teruggehaald en eventueel gecrediteerd indien de retourgoederen deugdelijk zijn ingepakt en voorzien zijn van een duidelijk ingevulde en klachtomschrijvende retourbon, welke wij verstrekken indien er sprake is van een servicezending. Retouren zonder retourbon worden niet gecrediteerd! Thebalux is te bereiken via telefoon +31 (0) 575 588 333 of e-mail thebalux@thebalux.nl . Thebalux is telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.45 uur. Producten in nissen plaatsen is op eigen risico. Reclamaties hierop worden niet in behandeling genomen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjA2ODU=